Energiparken
I 2022 besluttede Folketinget at firedoble den samlede produktion af sol- og vindenergi på land frem mod 2030. Det satte bl.a. Vejle Kommune i gang med at udpege mulige områder til kommende, vedvarende energianlæg. Du kan læse mere om
Nyt om energiparken
Energiparken - nu er tænkepausen slut, 07.11.2025
Vejle Kommune ønsker at gentænke processen om energiparken, 02.10.2025
Mange bolde i luften - overblik, 18.06.2025
Omtale af pressemeddelelse i Vores LokalAvis 28.05.2025
Den store spørgerunde om energiparken den 03.04.2025
Sammendrag fra mødet om energiparken den 03.04.2025
Plancherne fra mødet om energiparken den 03.04.2025
Offentligt informationsmøde om energiparken: 03.04.2025
Kort orientering: Ansøgning om VE-facilitator: 02.03.2025
"Information om den planlagte energipark" - opslaget er lagt på den 05.02.2025
Processen omkring etablering af energiparken: 06.12.2024
